Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
TV digitala
Sourcefire
IDC BI Roadshow
chimie computationala
ANC
Centrului de Instruire pentru Comunicatii si Informatica Decebal
surse neintreruptibile
social business
TravelHack
dobanzi
Sistem integrat de management al securitatii
Smart Diaspora
Windows7
Converged Storage
Samsung Romania
carduri
NAND
Warehousing
solutii gestiune depozit
a65